2013年6月18日

祝我生日快乐


祝我生日快乐
祝我生日快乐
祝我自己生日快乐
祝。我。生。日。快。乐。

又是一年一度自己的生辰日,又大一岁了。。。

愿望,今年连许愿都没有做到。因为不知该给自己些什么愿望。。。

在FB接受到很多朋友们的祝福。
很谢谢大家给我的生日祝福,也谢谢同事和好朋友们的生日餐&礼物
也祝大家安康快乐,天天好天!^^
It is very grateful to you all for giving me birthday wishes, and thanks to colleagues and my best friends of birthday meal & gifts.
I wish you all good health & happiness, everyday is good day! ^ ^
 

沒有留言:

張貼留言